۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱

رئیس کمیسیون اصل ۹۰:

ارتقاء سلامت جامعه مهمترین وظیفه سازمان بهزیستی است

ارتقاء سلامت جامعه مهمترین وظیفه سازمان بهزیستی است

قزوین- رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین رسالت نهادهای حمایتی مانند بهزیستی ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی ظهر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین گفت: آسیب های اجتماعی از چالش ها و دغدغه های جدی دولت است و با همه توان درصدد کاهش آنهاست.

وی افزود: بهزیستی متولی اصلی مقابله با آسیبهاست و در این عرصه وظیفه سنگینی برعهده متولیان اصلی کار مانند بهزیستی است که باید با تعامل و همبستگی برای موفقیت در کارها تلاش کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهارداشت: در سیاست های بهزیستی باید نسبت به توانمندسازی مددجویان همت کرد و اگر قرار باشد هر روز ورودی جدید داشته باشیم به نتیجه خوبی نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: بهزیستی علیرغم گستردگی فعالیتها با منابع اعتباری محدودی روبروست که در این میان استفاده از مشارکت نهادهای مردمی می تواند مشکلات و کمبودهای این بخش را مرتفع کند.

محمدی با تشکر از خدمات مدیرکل سابق بهزیستی قزوین اظهارداشت: یک دهه خدمات آقای افشار بیانگر توانمندی و تخصص و دلسوزی این مدیر است و جانشین وی نیز با داشتن تجربه لازم می تواند نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اتی این سازمان در استان داشته باشد.

کد خبر 3761870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha